domingo, 26 de abril de 2009

Concurso: Lingua para os bicos.


17 de Maio de 2009: Día das Letras Galegas e Día Internacional da Internet

CONCURSO DE MENSAXES EN DECLARACIÓNS DE AMOR EN GALEGO

Obxectivo:

Conquistar novos espazos de uso para o galego: internet, o correo electrónico e os
chats son espazos de comunicación nos que se emprega o castelán como lingua
habitual. Pretendemos con este concurso mudar este hábito e dinamizar o galego
nestes novos ámbitos.

Organiza:

O Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística, a Biblioteca e o
Departamento de galego.

Bases:

A temática das mensaxes será amorosa e poderán estar escritas en prosa ou
en verso.

Terase en conta o grao de elaboración e a orixinalidade. Ademais todas as
declaracións deberán ser inéditas.

As mensaxes deberán ser colgadas no apartado de "COMENTARIOS" desta entrada, identificándose con nome e apelidos.

O xurado estará composto polos membros dos departamentos convocantes do
concurso.

A organización do concurso poderá desbotar aquelas mensaxes de carácter
discriminatorio ou ofensivo.

O nome da persoa gañadora farase público no blog.

Establécese un único e doce premio.

48 comentarios:

Laura caneiro calviño dijo...

Ola dende a primeira vez que te vin quedeime colgada por ti,pareciscgesme unha persoa agarimosa,doce,simpatica e moi boa e querote moito e o meu mellor desexo e empezar algo contigo.

natalia otero dijo...

Ola meu neno lindo estou moi agusto ao teu carón por que me coidas un montón; espero estar moito tempo con tigo e pasalo moi ben xuntos querote meu pitufiño

sebastián mosquera dijo...

Pra decirche o que sinto non teño palabras, o que mais se acerca é amor, pero esta demasiado gastado.

Hai tempo que eres o meu mundo,meu sono, esperanza e vida enteira.

Xa non aguanto mais, vou reventar, se non cho digo algo malo vai pasar.

Din que o día de San Valentin e o día dos namorados pero pa min son todos os dias os que penso en ti.

o meu corazón vai reventar de tanto en ti pensar, por iso xa non sei se rir ou chorar.

Anónimo dijo...

O CHICO que megosta que sr cariñoso que cando me veña me der un bico.
Cando sale o sol nace un amor .
Cando estou enormarado volvome un mapola.

Fatima valeria 2b dijo...

O CHICO QUE MEGOSTA QUE SER CARIÑOSO QUE CANDO ME VEÑA ME DER UN BICO .
cando sale o sol nace un amor .
cando estou enormarado volvome un mapola.

fatima vidal dijo...

perdoame se non te podo olvidar
se non sei vivir sen ti
se cada noite non podo durmir pensando en ti
pero desde q marchaches non te olvidei
bótote moito de menos
o ùnico q che podo dicir é
VOLVE!!
VOLVE!!
qeróte moito e solo qero q estes comigo e non marches nunca
por q a vida è tan difìcil cando de verdade qeres a alguèn?
esa persoa marcha para non volver e non che qeda mais remedio q olvidarte del e non recordalo en pùblico xa q che din q non fas mais q falar de xente q xa non esta connosco
so qero decirlle a esa persoa q a qero moitisimo e q nunca a olvido
xq a qero

alejandra muñoz dijo...

Eu e ti estamos unidos por un amor inmenso,aínda que estemos separados.Intetarei estar contigo,sexa como sexa,quéroche dicir que sempre estiven namorada de ti aínda que nunca te deches conta do que eu sentía .
Espero que te decates do meu amor.

Isaac Araújo dijo...

Ben Julen , es un dos meus mellores amigos,xa que cando estou triste anímasme e sempre estás aí.Non teño palabras de agradecemento.Xa falaremos no verán.Ata logo

Lucía Gándara Fariña dijo...

Grazas por estar aí, axudarme cando teño algún que outro problema. Cando che pido consello, ti dasmo e cóidasme cando estou mal. Preocupaste moito cando me pasa algo e sempre que che conto un segredo ti gárdasmo. Grazas por ser como eres, non cambies nunca porque vales moito.

Marta Bolaño dijo...

Foi amor a primeira vista?Non o sei...Pero fose como fose sei que ti eres a razón do meu existir .
E de que roubaches o meu amor como se nada...
Si me miras,si non me miras...Si me queres,si non me queres...
Un amor sufrido en silencio.
Quérote!

Tamara Núñez Martínez 1ºB dijo...

Esta mensaxe voulla adicar a Alba porque bótoa moito de menos, porque cáeme xenial, porque sen ela non me río coma antes, porque teño moitas ganas de vela, porque a quero moitísimo e porque é unha das miñas mellores amigas.
Ines-Eva-And keróvos.

Eva García Bermúdez, 1ºB dijo...

Ola!

EStou orgullosa de poder adicar un comentario a alguén...
E este comentario vai por unha persoa á que adoro...
á que lle diría todos os días o moito que me fai falla, o moito que a quero... porque sen ela non sería nada. Pensar que desde pequeniñas estamos xuntas... coas nosas pelexas, enfados...pero sempre con reconciliación...
NInguén me fixo rir como o fixeches ti.. porque no autobús facemos tantas tonterías...E as que nos quedan !!!

INÉS,isto vai por ti wapa!!!
porque es e serás a miña mellor amiga!

eeVaa*

Eva García Bermúdez, 1ºB dijo...

Ola!

EStou orgullosa de poder adicar un comentario a alguén...
E este comentario vai por unha persoa á que adoro...
á que lle diría todos os días o moito que me fai falla, o moito que a quero... porque sen ela non sería nada. Pensar que desde pequeniñas estamos xuntas... coas nosas pelexas, enfados...pero sempre con reconciliación...
NInguén me fixo rir como o fixeches ti.. porque no autobús facemos tantas tonterías...E as que nos quedan !!!

INÉS,isto vai por ti wapa!!!
porque es e serás a miña mellor amiga!

eeVaa*

ONLYMARCO DE 1º A dijo...

A túa esencia de Chanel
fai qe me conforme
con tocar a túa pel.
Teño unha forza interior,
qe me di qe contigo
todo será mellor,
funcionara o meu motor
qe é o chamado corazón,
qe se acelera
en cada improvisación.
indeciso reviso o paso das horas,
eu desexo estar contigo a solas,
mira eu te qero meu amor,
ensínocho de vermello color.

MOITO RAP E MOITO AMOR¡¡¡¡¡¡¡

Inés Rodríguez Cañás dijo...

Ola! Este comentario vai por ti Eva.Xa que te quero moito, es unha das miñas mellores amigas, cando non estás séntese o espazo baleiro, es unha rapaza moi simpática, sempre que estou contigo sorrío...¡es a mellor!

Quérote moito guapa!
Un bico.

Andrea Méndez dijo...

Meu amigo,ti que sempre estiveches comigo;
nin comigo te enfadaches,
nin nunca me fallaches.
A amistade que temos,
non a podo expresar con palabras
xa que nunca se me deu ben,
dicir as cousas claras.
Pídoche que non cambies nunca,
xamais quixen a unha persoa máis.
Coñecímonos por casualidade,
ou quizás o destino
me gardase esa felicidade.
Non eres moi bo en matemáticas,
aínda que para facerme rir
tes moi boas tácticas.
Adícoche esta poesía
e deixo atrás a covardía.
Non penses no que dirás a xente,
pensa "amigos para sempre".

Brais Blanco dijo...

Ola! Non sabes canto me gustas, nos meus pensamentos só estás ti.
Cando me miras non sei que me pasa,
debe ser que a túa mirada ten algo especial que me hipnotiza.
Os teus ollos brillan na oscuridade.
Cando te vexo, non podo pensar en nada máis que en ti.

Jaime Tudó dijo...

Cando te miro,
non me sosteño,
cando che falo,
non me saen as palabras,
cando te quero,
simplemente tremo,
cando me miras,
só teño que fuxir,
e cando me alabas,
xa non sei que dicir.

José Corral dijo...

Ola guapa rapaza
que brillas como un luceiro ardente
sempre estou dando voltas á cabeza
cos teus fermosos pendentes.

Azul, vermella mapoula
es o meu amor máis fermoso
o meu corazón arde de impaciencia
co teu loiro cabelo, un luceiro.

Fermosa nena fermosa
cando te vexo, a vista altérase
nesa fermosa campeira
do meu corazón, vermello e alterado.

Os teus ollos brillan na escuridade
que parecen un fermoso destello.
O meu corazón palpita
e cando te vexo, sempre tremo.

Samuel Varela dijo...

O primeiro día que te vin, quedeime enamorado de ti, pero agora crecín e deime conta de que non es o que eu cría; así que o amor termina e cada un seguirá a súa vida.

Ariadna Martínez Vázquez dijo...

Eres tan fermoso no teu interior que cando penso en ti olvido todo o demais.
Ás veces penso se o meu amor puidera ser correspondido,pero noutras ocasións penso que estou confundindo os meus sentimentos.
Agardo que algún día me correspondas.

Cristina Bodelo dijo...

Es fermosa como unha baldosa.
Es fiel como un pequinés.
Es tan mal amante coma unha ignorante.
Pero coma ti non hai ningunha outra e por iso quérote.

sonia dijo...

O día que apareciches na miña vida, deime conta que ti eras o rapaz que buscaba.
Eu namoreime en silencio de amor e ti nuncan saberás que estarei namorada de ti para sempre.
Algun día te darás conta de que estiven namorada e quizais, ese mesmo amor xa se terminou ese día.

Inés Palla Manteiga dijo...

Vida,o noso comezou como un xogo e pouco a pouco fómonos namorando.
Agora non podo vivir sen ti e cada minuto que paso lonxe de ti parece unha eternidade.
Sinto que o noso vai durar para sempre por iso dígoche que para ti non hai unha despedida.
AMOTE
Adicolla ao home da miña vida.

Inés Palla Manteiga dijo...

Vida,o noso comezou como un xogo e pouco a pouco fómonos namorando.
Agora non podo vivir sen ti e cada minuto que paso lonxe de ti parece unha eternidade.
Sinto que o noso vai durar para sempre por iso dígoche que para ti non hai unha despedida.
AMOTE
Adicolla ao home da miña vida.

Gonzalo dijo...

Sempre que penso en ti,
o meu corazón empeza a latexar.
Cando estou ó teu lado,
non che sei falar.
Sempre que te vexo vir,
empezo a tatexar.
Cando estea preparado direiche que de ti estou namorado.

sonia dijo...

O día que apareciches na miña vida; deime conta que estaba namorada de ti.
Sei que este amor nuncan metenecerá a min porque este amor estará guardado no meu corazón.

Anónimo dijo...

Quen puidera estar contigo
para compartir o teu estar
e falarche con agarimo

vexote,pero non te podo ter
é algo dificil de crer
e hai algo que ben eu ben sei
que asi non comparto o meu querer

Pero o tempo ha de pasar
e se comigo queres estar
presa haste de dar

E se non me queres comprender
mais caso non che hei facer
Adeus,nena bonita
xa non quero o teu querer

botana dijo...

Estou escribindo esta cursilada para dicirche que es unha monada.
A tua cariña redondiña
é moi fermosiña.
Xa non che sei que contar
porque me estou a nomorar
e o teu corazón ei de labrar.

dieguis nano dijo...

Ola miña linda peke que cando te vexo dame temblecue.

Ola miña nena linda que cando te miro poñome nerviosete.

Ola miña fermosa nena q cando te vexo sintome pequecho.

Ola miña fermosa peke cando estou contigo non me sinto o teu amigo.

Ola miña pequena nena que cando non te vexo sintome con desexo.

Ola miña pequena nena qen puidera ser o teu amigo pra poder estar contigo.

Adeus miña linda nena quen puidera sre o yeu amigo pra non despedir a un amigo.

dieguis nano dijo...

Ola miña linda peke que cando te vexo dame temblecue.

Ola miña nena linda que cando te miro poñome nerviosete.

Ola miña fermosa nena q cando te vexo sintome pequecho.

Ola miña fermosa peke cando estou contigo non me sinto o teu amigo.

Ola miña pequena nena que cando non te vexo sintome con desexo.

Ola miña pequena nena qen puidera ser o teu amigo pra poder estar contigo.

Adeus miña linda nena quen puidera sre o yeu amigo pra non despedir a un amigo.

dieguis nano dijo...

Ola miña linda peke que cando te vexo dame temblecue.

Ola miña nena linda que cando te miro poñome nerviosete.

Ola miña fermosa nena q cando te vexo sintome pequecho.

Ola miña fermosa peke cando estou contigo non me sinto o teu amigo.

Ola miña pequena nena que cando non te vexo sintome con desexo.

Ola miña pequena nena qen puidera ser o teu amigo pra poder estar contigo.

Adeus miña linda nena quen puidera sre o yeu amigo pra non despedir a un amigo.

Anónimo dijo...

Cando te miro,
síntome baleiro,
cando quero falar contigo,
non me saen as palabras.

Cando queremos estar xuntos,
non podo estar contigo,
cando andas detras miña,
posme en vergoña.

Cando me miras,
sintome agusto,
pero non podo estar contigo,
miña fermosa.

Anónimo dijo...

Como dicirche isto...
dáme igual se todos están en contra
ou se o noso amor é un risco,
cada pálpito do meu corazón
recordame ós teus mórdiscos
vive por min e eu vivirei por ti...

Anónimo dijo...

Como dicirche isto...
dáme igual se todos están en contra
ou se o noso amor é un risco,
cada pálpito do meu corazón
recordame ós teus mórdiscos
vive por min e eu vivirei por ti...

Anónimo dijo...

Cando estou ao teu lado
sinto que estou enamorado!
Cando non estou ao teu lado
sinto que estou desquiciado!

Sergio López Gómez dijo...

Cando estou ao teu lado
sinto que estou enamorado!
Cando non estou ao teu lado
sinto que estou desquiciado!

Anónimo dijo...

Cada vez que te vexo
comeza o meu palpexo,
un palpexo acelerado
que me fai temblar,
un palpexo tan forte
que fai que deixe de pensar.

Ao teu lado o tempo voa,
e poñome triste cando estou soa,
Ao teu lado o demais desaparece,
e todo moito máis fermoso parece.

Por iso quero que non me marches,
quero que non me desaparezas,
quero que isto non remate,
quérote a ti,
nada máis me enche,
só quero estar ao teu lado,
e olvidarme do pasado.

martin dijo...

Es a rosa do meu xardín
a que con moito esforzo coidei
e que despois de moitas espiñas
lograches sair con petalos vermellos e con un corazón feliz.

Anónimo dijo...

Só dicirche meu amor,
ainda que penses que che minto
quérote moito
e quero que esteas comigo.

Sira Sánchez Regueiro dijo...

o saúdo co que empezo esta carta é quizáis o máis sinxelo,pero á vez o máis duro de dicir cando sei a ciencia certa que da túa boca esas palabras nunca sairán dirixidas hacia a miña persoa.Simplemente quería comenzar dicindo o que sinto:que TE QUERO.Non me avergoña admitilo máis ben ó contrario.Creo que o que me pasa é precioso,e por primeira vez enamoreime de verdade.Pero á vez,o amor pasa a ser dor,porque ti non te fixas en min.Trátasme como unha amiga máis,mentres eu morro por un bico teu,por un único roce...Pero para ti son como unha irmá.E eso doe,doe reconocer que non te saco da cabeza e que era mellor para min que o conseguise,porque así marchítome,síntome soa e desgraciada...Se os teus ollos me viran de outra forma,se poideras verme como eu te vexo a ti,faríasme a rapaza máis feliz do mundo.Pero como o querer a unha persoa é querer o mellor para ela,escríboche para declararche o meu amor e dicirche tamén que desexo que te enamores e que sintas o que eu sinto,porque esto é realmente bonito.
Con toda a dor do meu corazón despídome,esperando que non cambies a túa forma de ser conmigo por todo o que che confesei...

Anónimo dijo...

Vinte cruzar o río
con zoquiños de madeira
e non te arremangues moito que te vas marear

Carlos Barallobre dijo...

Todos os días penso nela,
non sei se ela pensa en min.

Todos os días falo dela,
non sei se ela fala de min.

Todos os días a miro a ela,
non sei se ela me mira a min.

Todos os días soño con ela,
non sei se ela soña comigo.

Quero que estea comigo,
pero non me atrevo a dicirllo.

os de 1ºB dijo...

o noso corazon late como un motor e sintome acorralada por o teu amor,teño sentimentos que nunca tiven pero eu sei que ti tamen sentes o mesmo por nos non sabemos que mais decirche asi que despedimonos dicindo non cambies nuncaaaa

-lOkiita-iiO dijo...

Cando estou cerca túa poñome colorada.
Solo con ver os teus ollos,solo con pensar nesa cariña de neno bó que tes...Ao principio sólo me parecía guapiño,pero pouco a pouco decateime de que queria pasar o resto da miña vida contigo.
Non sei que facer..Algunha xente dime que non me faga ilusións nin esperanzas;outras,danmas...
Pero en realidad non sei si elexín un mal camiño enamorandome de ti!
Porque coas poucas veces que nos miramos aos ollos o meu corazón empeza a latexar moi rápido...
Hasta que nun momento,un dos dous aparta a vista...
Eu non sei si arresgarme a decirche todo o que sinto...pero sei que si cho digo voume arrepentir...
E sufrir máis do que estou sufrindo ahora...
Pero si ti sintes algo por min,aínda que solo sexa un pouco e te decidiras a decirmo faríasme a rapaza máis feliz do mundo.
Porque sólo quero que os teus labios rocen os meus,que a túa pel toque a miña...
E que nos convertamos nunha única persona...
Esas noites chorando por amor non merecen a pena...

Alumna de 1ºB dijo...

Cando estou cerca túa poñome colorada.
Sólo con ver os teus ollos,solo con ver esa cariña de neno bó que tes...Ao principio sólo me parecía guapiño,pero pouco a pouco decateime de que quería estar ao teu lado para toda a vida.
Non sei que facer...Algunha xente dime que non me faga esperanzas,outras danmas...
Pero en realidade non sei si elexín un mal camiño namorandome de ti...
Porque coas poucas veces que nos miramos aos ollos o meu corazón empeza a latexar moi rápido...
Hasta que nun momento un dos dous aparta a vista...
Eu non sei si arresgarme a decirche todo o que sinto...pero sei que si cho digo voume arrepentir,e sufrir máis do que estou sufrindo agora.
Pero si ti sintes algo por min,aínda que sexa pouco e te decidiras a dicirmo,fariasme a rapaza máis feliz do mundo.
Porque solo quero un bico teu,un roce,unha caricia,que a tua pel toque a miña e nos convertamos nun só e único ser...
Esas noites chorando por ti...
Quérote!

Fàtima Vidal Vilar dijo...

ti eras a miña vida a miña razon de vivir pero fucheste e agora xa non se q facer para non estar triste e poder seguir o camiño q me levara ò teu lado
solo espero q ti agardes por min
e non me deixes como xa unha vez o fixeches
bueno a verdade e q xa non sei como dicirche q te qero xa o intentei de moitas maneiras pero agora xa è tarde
qerote moito

Marta dijo...

Dou a benvida e un bico para os alumnos de San Marcos